Mariah Carey - I Stay In Love


Oh baby
喔寶貝

Baby, I stay in love with you
寶貝,我依然愛你

Dying inside cause I can’t stand it
因為我承受不了我死心了

Make or break up
在一起或分手

Can’t take this madness
無法承受這瘋狂

We don’t even really know why
我們甚至不知道為什麼

All I know is baby
我們知道的只是

I try and try so hard
我很努力的試著

To keep our love alive
保持著我們的愛

If you dont’ know me at this point
如果你不懂我的這種想法

Then I highly doubt you ever will
我極度懷疑你曾經願意

I really need you to give me
我真的希望你能給我

That unconditional love I used to feel
我過去感受那無盡的愛

It’s no mistaking
那沒有錯

We’re just erasing
我們只是忘記了

From our hearts and minds
從我們心底

And I know we said let go
我知道我們說過放手吧

But I kept on hanging on
但我仍然緊握不放

Inside I know it’s over
我心裡知道這已經結束了

You’re really gone
你真的走了

It’s killing me
這讓我非常傷心難過(像被殺死)

Cause there ain’t nothing
That I can do
因為我什麼都不能做

Baby, I stay in love with you
寶貝,我依然愛你

And I keep on telling myself
我一直告訴我自己

That you’ll come back around
你還會再回來的

And I try to front like "Oh well"
我試著假裝"喔,這沒什麼"

Each time you let me down
每次你讓我傷心

See I can’t get over you now
我現在沒辦法忘懷

No matter what I do
難怪我會這樣

But baby, baby
但是寶貝,寶貝

I stay in love with you
我還是愛你的

Na na na na na na na na na
Na na na na na na na na na
Na na na na na na na na na
Baby, I stay in love with you
寶貝,我依然愛你

It cuts so deep
真的傷我很深

It hurts down to my soul
傷到我心最深處

My friends tell me
我的朋友告訴我

I ain’t the same no more
我不再跟之前一樣

We still need each other
我們還是需要彼此的

When we stumble and fall
在我們跌倒和墮落的時候

How we gon’ act like what we had ain’t nothin’ at all now
我們做的如同我們曾經擁有的現在完全都沒了

Hey, what I wanna do is
嘿,我想做的是

Ride shotgun next to you
把獵槍舉在你旁邊

With the top down like we used to
跟著我們以前最不如意的

Hit the block
射擊那牆

Proud in the SUV
在休旅車裡誇耀

We both know our heart is breaking
我們都知道我們在心碎

Can we learn from our mistakes
我們可以從我們的錯誤中學習嗎
I can’t last one moment alone
我無法再孤獨的等下去

Now go I know
我現在知道我該放下了





arrow
arrow
    全站熱搜

    rainbow41 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()