在此等候


Oceans apart day after day

隔海相思,日復一日

And I slowly go insane

我逐漸陷入瘋狂

I hear your voice on the line

在電話裡聽著你的聲音

But it doesn't stop the pain

但那不能療傷止痛



If I see you next to never

如果永遠見不到你

How can we say forever

我倆還談什麼天長地久



Wherever you go

不論你去了哪裡?

Whatever you do

不管你做了什麼?

I will be right here waiting for you

我都會在此為你等候

Whatever it takes

不管未來如何

Or how my heart breaks

或我有多麼傷心

I will be right here waiting for you

我都會在此為你等候



I took for granted, all the times

過去我一直視為理所當然

That I thought would last somehow

以為那終究會繼續

I hear that laughter, I taste the tears

我聽到笑語,嚐到淚水

But I can't get near you now

現在卻無法靠近你

Oh, can't you see it baby

寶貝,你難道看不出來?

You've got me goin' crazy

你已經令我瘋狂



Wherever you go

不論你去了哪裡?

Whatever you do

不管你做了什麼?

I will be right here waiting for you

我都會在此為你等候

Whatever it takes

不管未來如何

Or how my heart breaks

或我有多麼傷心

I will be right here waiting for you

我都會在此為你等候



I wonder how we can survive

This romance

我懷疑要怎樣才讓這段戀情繼續下去

But in the end if I'm with you

如果最後我能夠和你在一起

I'll take the chance

我會好好把握機會



Oh, can't you see it baby

寶貝,你難道看不出來?

You've got me goin' crazy

你已經令我瘋狂

Wherever you go

不論你去了哪裡?

Whatever you do

不管你做了什麼?

I will be right here waiting for you

我都會在此為你等候

Whatever it takes

不管未來如何

Or how my heart breaks

或我有多麼傷心

I will be right here waiting for you

我都會在此為你等候

arrow
arrow
    全站熱搜

    rainbow41 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()